پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240539
ثبت بيشترين تلفات روزانه کرونا در آمريکا / کروناي انگليسي در کاليفرنيا هم پيدا شد
تاریخ انتشار : 1399/10/11 10:20:56
نمایش : 1383
بررسي‌هاي آماري از آمريکا نشان مي‌دهد که شمار مبتلايان به ويروس کرونا در اين کشور طي يک روز گذشته حدود ۲۳۵ هزار نفر افزايش داشته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ همزمان با عبور شمار مبتلايان به ويروس «کوويد۱۹» در ايالات متحده بامداد پنجشنبه از ۲۰ ميليون نفر، تلفات روزانه در اين کشور نيز رکورد جديدي ثبت کرد.

برآوردهاي وبگاه آماري «ورلد امتر» نشان مي‌دهد طي بيست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ايالت‌هاي آمريکا به صورت مجموع ۲۳۴,۵۵۰ مورد جديد ابتلا به ويروس کرونا گزارش شده است.

بر اين اساس، طي يک روز گذشته نيز  ۳,۸۸۰ آمريکايي بر اثر ابتلا به اين بيماري جان خود را از دست داده‌اند که بيشترين ميزان تلفات روزانه در اين کشور است.

بدين ترتيب، شمار کل مبتلايان به ويروس کوويد۱۹ در آمريکا به ۲۰,۲۱۶,۹۹۱ نفر و تعداد قربانيان بر اثر اين بيماري به ۳۵۰,۷۷۸ تن افزايش يافت.

شبکه «سي‌ان‌ان» چند روز پيش گزارش داده بود، رقم دويست‌وپنجاه هزار قرباني کرونا آنهم طي فقط ده ماه در ايالات متحده، از تعداد فوتي‌هاي سالانه در اين کشور بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگي، بيماري، خودکشي و غيره) بيشتر است.

به نوشته خبرگزاري «آسوشيتدپرس»، فرماندار ايالت کاليفرنيا نيز بامداد پنجشنبه خبر داد دومين مورد ابتلا به سويه جديد ويروس کوويد۱۹ که به کروناي انگليسي معروف شده، در اين ايالت رخ داده است.

اين در حالي است که روز گذشته فرماندار ايالت کلرادو اعلام کرده بود اولين مورد ابتلا به کروناي انگليسي، در اين ايالت شناسايي شده است. 

چند روز پيش «آنتوني فائوچي»، رئيس مرکز بيماري‌هاي در آمريکا در مصاحبه‌اي گفت رسيدن به ايمني جمعي در برابر اين ويروس نيازمند اين است که ۹۰ درصد از مردم واکسينه شوند.

فائوچي همچنين هشدار داد که ممکن است همه گيري بيماري کوويد۱۹ پس از جشن‌هاي کريسمس، آمريکا را به يک «نقطه حساس» برساند.

نمودار ابتلا و تلفات ويروس کرونا در حالي شيب صعودي تندي به خود گرفته که بامداد پنجشنبه تعداد کساني که در جهان به اين بيماري مبتلا شدند از ۸۳ ميليون نفر عبور کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html